Η πρόληψηΗ

Η πρόληψη Η πρόληψηΗ Έχει γραφτεί από Hilterapia editorial staff,dott. Franco Marchetti

Παρακάτω παρατίθενται ορισμένες συμβουλές που μειώνουν τον κίνδυνο προσβολής από επικονδυλίτιδα:
Καλό είναι να προετοιμάζεστε πριν τη σωματική άσκηση και είναι σημαντικό να εκτελείτε ασκήσεις ενδυνάμωσης του μυϊκού συστήματος, όπως για παράδειγμα ασκήσεις κάμψης και διάτασης του αγκώνα, κρατώντας βάρος στο χέρι.
Αφιερώστε χρόνο στην κατάλληλη προθέρμανση πριν αρχίσετε να εξασκείτε ένα άθλημα.
Προσπαθήστε να κρατάτε τον αγκώνα “ασφαλή” όταν σηκώνετε βάρη ή πραγματοποιείτε διάφορες κινήσεις, όπως το χτύπημα της μπάλας με τη ρακέτα.

Εκμεταλλευτείτε τους μύες του βραχίονα, που είναι πιο γεροί σε σχέση με εκείνους του αντιβραχίου και είναι σε θέση να αντέξουν καλύτερα την έντονη προσπάθεια.
Διορθώστε τις λανθασμένες κινήσεις, τόσο αυτές που αφορούν την τεχνική ενός αθλήματος, όσο και εκείνες που σχετίζονται με την επαγγελματική δραστηριότητα.

Σε περίπτωση που καταπονήσατε τον αγκώνα σε υπερβολικό βαθμό, μπορεί να είναι χρήσιμο, στο τέλος της προσπάθειας, να εφαρμόσετε επάνω του για λίγα λεπτά μια παγοκύστη.



[ Πίσω ]