Πρόληψη

Έχει γραφτεί από Hilterapia editorial staff, dott. Franco Marchetti

Δεν είναι πάντα δυνατή η πρόληψη του πόνου γόνατος. Ορισμένες συμβουλές μπορούν, ωστόσο, να φανούν χρήσιμες.

Είναι σημαντική η απώλεια βάρους αν κανείς είναι υπέρβαρος, γιατί έτσι μειώνεται το φορτίο που επιβαρύνει την άρθρωση και υπάρχει μικρότερος κίνδυνος να αναπτυχθεί αρθρίτιδα, ή, ακόμα, τραυματισμοί στους τένοντες και στους συνδέσμους. Χρήσιμη είναι, επίσης, η κινητική αποκατάσταση με σκοπό την ενδυνάμωση των μυών που συγκρατούν το γόνατο.

Σημαντικό είναι να επιλέγεται μια αθλητική δραστηριότητα κατάλληλη για τα γόνατα: καλύτερα να περάσει κανείς, για παράδειγμα, στην κολύμβηση, ως εναλλακτική επιλογή αντί ενός αθλήματος που προκαλεί επαναλαμβανόμενες βλάβες στα γόνατα.

Επίσης, σημαντικά είναι τα παπούτσια: πρέπει να επιλέγονται εκείνα που είναι πιο κατάλληλα για την ασκούμενη δραστηριότητα.

  Καλό είναι τα γόνατα να προστατεύονται από ενδεχόμενους τραυματισμούς, μέσω της χρήσης επιγονατίδων.



[ Πίσω ]