Η πρόληψη

Έχει γραφτεί από Hilterapia editorial staff, dott. Franco Marchetti

Ακολουθώντας ορισμένους απλούς κανόνες είναι δυνατόν να μειωθεί ο κίνδυνος προσβολής από μυϊκές κακώσεις κατά τη διάρκεια της αθλητικής δραστηριότητας.

Πριν ξεκινήσετε είναι βασικό να προηγηθεί το κατάλληλο ζέσταμα και διατατικές ασκήσεις, ειδικά αν ο μυς έχει ήδη υποστεί τραυματισμούς στο παρελθόν.

Ενδυναμώστε το μυϊκό σύστημα με την κατάλληλη προπόνηση.

Η βελτίωση της τεχνικής επιτρέπει την εκτέλεση των ασκήσεων με τέτοιο τρόπο, ώστε οι μύες να καταβάλλουν την ελάχιστη προσπάθεια.

Διακόψτε αμέσως τη δραστηριότητα όταν είστε κουρασμένοι, καθώς ένας υπερβολικά καταπονημένος μυς δεν είναι σε θέση να αντιδράσει σε μια ξαφνική πίεση.

[ Πίσω ]